Дистанційне навчання







7-Б клас

Українська мова

Стор.170 підручника. Опрацювати

§31 Прислівник:загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Сформулювати питання до вчителя (по 3 питання), записати в зошит.
Дібрати слова (16 слів) для розподільного диктанту( дієслово, дієприкметник, дієприслівник, прислівник, інші частини мови), записати зошиті.

Українська література

Олекса Стороженко. Оповідання «Скарб».  За оповіданням скласти 6 питань для бліц-опитування.

9-А клас

- Повторити тему «Складнопідрядне речення». Виконати вправи 278, 279


11-В клас

Тема: Складносурядне речення.

Виконати тести:

https: //www.depo.ua
https:// bit.ua
https://supermif.com




КАРАНТИН-2020

7-Б клас

Група Козлової Н.М.


ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (webpen.com.ua)
1)повторити тему «Прислівник», виконати тести;
2) опрацювати тему «Прийменник», виконати тести;
3) опрацювати тему «Сполучник», виконати тести.

Зробити скрін  результату виконання тесту і надіслати на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com

«Прислівник»  виконати до 20.03.2020
«Прийменник» виконати до 27.03.2020
«Сполучник» виконати до 03.04. 2020

Завдання до теми «Прислівник»  виконати в зошиті для робіт з української мови, відсканувати та відправити  на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com

1. Спишіть розкриваючи дужки: (на) бік; (на) певно; (горі)лиць; (за)між; (в) третє; (право)руч.
(хтозна) куди; (по) армійськи; (пліч) о (пліч); (казна) де; (по) твоєму; (зроду)віку; (не) рідко, (ні) трохи, (не)ухильно, (не)просто, а складно, (ні)так (ні)сяк, (ні)звідки.

2. Вставте в подані прислівники н або нн: на відмі..о, невгамов..о, невпи..о, не вимов..о, перед час..о, стара..о.

3. Запишіть вставляючи замість крапок букви и та і: Навік…, докуп…, анітрохи…, ополудні…, навкруг…

На допомогу вам прийде відео  Анни Огойко:
       «Правопис прислівників» 
youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s

        «Службові частини мови»  (з 00:00 до 05:00)
https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0


ТЕМА "СПОЛУЧНИК ЯК ЧАСТИНА МОВИ"

Повторення:
1.     Випишіть словосполучення з прийменниками. Прийменники підкресліть.

Стояти коло тину; звузити коло друзів; вийти назустріч; йти назустріч матері; йти на зустріч з письменником; оббігти навколо будинку, оглянутись навколо, стати збоку, йти збоку отари.

2.      Випишіть із поданих речень іменники з прийменниками.

 Осінній холодок над спраглою землею шатро гаптоване широко розіп'яв (М. Рильський).  Зграя акордів перлистих із неба на землю полетіла (Леся Українка).  З-над хмар часом прилине прощання з літом журавлине       (М. Рильський).  А пожовкле листя мчить кудись у просинь І безсило пада на стежки сумні (Д. Фальківський).
Відбились зорі у воді, летять до хмар тумани (О. Олесь).  Уже скотилось із неба сонце, Заглянув місяць у моє віконце (Леся Українка). Падає з дерев пожовкле листя, День уже в обід догорів, – Кажуть, що вночі на передмістя    Осінь приблукала з хуторів (Є. Плужник).

§ 36 «Сполучник як службова частина мови» (опрацювати).Виконати вправу 488 (всі завдання)





7-Б клас

 Українська література

 Читати повість Марини Павленко «Русалонька із 7-В , або 

Прокляття роду Кулаківських».

Створити схему «Казкове й реалістичне в повісті - казці»,        

 « Моральний вибір кожного», «Добро і зло в повісті, у 

сучасному світі та в людині» (всього три схеми)



Схеми, виконані в зошиті для робіт з української літератури,  відсканувати і надіслати на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com

Л. ПОНОМАРЕНКО. НОВЕЛА "ГЕР ПЕРЕМОЖЕНИЙ"

1)    Літературний диктант за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»  виконайте за посиланням

2)    З презентації «Любов Пономаренко «Гер переможений», українська  література, 7 клас виписати в зошит для робіт з української літератури тему новели «Гер переможений», ідею, композицію, художні деталі.
      





9-А клас



Група Козлової Н.М.

ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (webpen.com.ua)
Тема: Інші розділові знаки в складносурядних, складнопідрядних і безсполучникових складних реченнях. Виконати  онлайн-тести до 23.03.2020
Зробити скрін  результату виконання тесту і надіслати на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com

Перегляньте, будь ласка, відеоурок  на сайті https://www.youtube.com/watch?v=FFF3ztMvCFY                          ( з 00:00 до 05:53 хв.)

Виконати завдання в зошиті для робіт з української мови, зробити скан і надіслати на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com
      Спишіть, розставляючи розділові знаки.
З поля налітав холодний вітер шарпав деревину що тихо мріяла про тон час коли вона одягнеться в запашний цвіт (П. Кпименко).
      Замініть наведені безсполучникові складні речення синонімічними складносурядним та складнопідрядним.
Нема без втрати перемоги, без горя радості нема(В. Сосюра).
Будеш сіяти з сумом — вродить печаль (М.Стельмах).
      амініть наведене складнопідрядне та складносурядне речення синонімічними безсполучниковими.
Серпик місяця набрав ясноти, й зорі побільшали та спустилися нижче (Ю. Мушкетик).
На морі ставало темно, тому що з берега насувала важка чорна хмара(О. Донченко).

Тестові завдання.

1.   Укажіть безсполучникове складне речення.
А Осінній вітер одгуляв, затих (Л. Костенко).
Б Світло хвилями ллється з неба, сповняє повітря, несито пожирає тіні на землі (М. Коцюбинський).
В Вже листопад підкрався з-за дубів, і гай знімає золоту перуку (Л. Костенко).
Г У верховіттях вітер колобродить, сумує стежка дичками внатрус (Л. Костенко).

2.   Знайдіть безсполучникове складне речення з однорідними (синтаксично рівноправними) частинами.
А Поглянь у себе: море там вирує, міниться і грає (П. Горлан).
Б Рум’яна осінь хилить віти, горіхи жовкнуть на ліщині (М. Стельмах).
В Махнула осінь в ліси — вони зацвіли пурпуровими, сірими та жовтими фарбами (І. Франко).
Г Глянь на лиман той — втішається око! (Л. Українка).

3.   Яке безсполучникове складне речення виражає послідовність дій, явищ?
А Десь за річкою гув болотяний бугай, в осоках покахкувала час від часу дика качка (Г. Тютюнник).
Б Рівнина мовчала; жодного згуку не було чути (В. Підмогильний).
В Заходило сонце, у вузеньких хутірських вуличках стояла червона курява, в садках варилася на триніжках вечеря (Гр. Тютюнник).
Г Відчинилися двері, до хати купою ринули засипані кам’яним порохом, у замерзлих костюмах та чоботях люди (У. Самчук).

4.   Знайдіть безсполучникове складне речення з неоднорідними частинами.
А Над землею стояло високе небо, в долині річки та над озером плив рідкий туман (ТО. Збанацький).
Б В сріблястих житах весело перегукувались перепели, в небі дзвеніли жайворонки (Ю. Збанацький).
В Замовк жартівливий вітер, причаїлась верба зелена, ущухли голосні пташки (М. Стельмах).
Г Війне вітрець — дзвінка пшениця летить, кидається уплав (М. Стельмах).

5.   Укажіть безсполучникове складне речення зі значенням пояснення.
А Умовк козак, сумуючи: щось руки не грають (Т. Шевченко).
Б Прийшов ранок — збудились дороги (А. Головко).
В Мені відкрилась істина печальна: життя зникає, як ріка Почайна (Л. Костенко).
Г На поле набігла тінь — ділянка темніє (В. Бабляк).

6.   Укажіть безсполучникове складне речення зі значенням умови.
А Приїхали до лісу — зійшло сонце (Г. Тютюнник).
Б Махнула осінь в ліси — вони зацвіли пурпуровими, сірими та жовтими фарбами (/. Франко).
В Будеш сіяти з сумом — вродить печаль (М. Стельмах).
Г Осінь пензлем Левітана доторкнулася садів — жовтим, золотим, багряним лист заграв, затріпотів (О. Ющенко).


 РАДІОДИКТАНТИ

Написати радіодиктанти, сканувати і надіслати на електронну пошту  kozlova.kpnl@gmail.com до 03.04.2020
Радіодиктант    «Наші пісні»
(з 29:35 до 50:55хв.)- звучить текст
Радіодиктант     «Крила України»
(з 28:34  до 50:51 хв.)- звучить текст



Тема: Складне речення з різними видами зв’язку


§29  –  опрацювати, виконати вправу  325 (усі завдання); запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Вкажіть види зв’язку між простими частинами  у складному реченні. Побудуйте їх схеми.
1.     Віз наш увесь дерев’яний дід і прадід були чумаками  а чумаки не любили заліза.
2.     Моя осіння туга лагідна і ніжна крізь срібло згаслих вечорів пливе як лебідь білосніжний у смутку тихому покинутих ставків.
3.     Розкажи як за горою сонечко сідає як у Дніпра веселочка воду позичає.
4.     А встане сонце із огнистих плес заллє промінням землю світанкову й зірки додолу спустяться з небес і на людей обернуться ізнову.
5.     Думав є велике право одпочить під лавром світу всім хто в тій війні жорстокій ніс страждання на плечах.
6.     Коли в тебе віра у працю згасає поглянь на ту річку що скелі зриває.
7.     Будьте вдячні народу бережіть теє слово що гранилось віками у битвах в трудах воно визріло вже і співа колосково синя птиця народу на буйних вітрах.
8.     З тихим дзвоном упали перші краплини все стрепенулося і вже широкою чарівною музикою зашумів дощ той цілющий травневий дощ про який кажуть що це сиплеться з неба золото.

9.     Сонце стало вже височенько і пригрівало в спину а земля була холодна від неї потерпли підошви і зробилися як дерев’яні.




                            https://www.youtube.com/watch?v=NB5sq4ES_8k




11-В клас

ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (webpen.com.ua)
Тема: Інші розділові знаки в складносурядних, складнопідрядних і безсполучникових складних реченнях. Виконати  онлайн-тести до 23.03.2020
Зробити скрін  результату виконання тесту і надіслати на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com
Виконати завдання в зошиті для робіт з української мови, зробити скан і надіслати на електронну пошту kozlova.kpnl@gmail.com
      Спишіть, розставляючи розділові знаки.
З поля налітав холодний вітер шарпав деревину що тихо мріяла про тон час коли вона одягнеться в запашний цвіт (П. Кпименко).
      Замініть наведені безсполучникові складні речення синонімічними складносурядним та складнопідрядним.
Нема без втрати перемоги, без горя радості нема(В. Сосюра).
Будеш сіяти з сумом — вродить печаль (М.Стельмах).
      амініть наведене складнопідрядне та складносурядне речення синонімічними безсполучниковими.
Серпик місяця набрав ясноти, й зорі побільшали та спустилися нижче (Ю. Мушкетик).
На морі ставало темно, тому що з берега насувала важка чорна хмара(О. Донченко).


Тестові завдання.

1.   Укажіть безсполучникове складне речення.
А Осінній вітер одгуляв, затих (Л. Костенко).
Б Світло хвилями ллється з неба, сповняє повітря, несито пожирає тіні на землі (М. Коцюбинський).
В Вже листопад підкрався з-за дубів, і гай знімає золоту перуку (Л. Костенко).
Г У верховіттях вітер колобродить, сумує стежка дичками внатрус (Л. Костенко).

2.   Знайдіть безсполучникове складне речення з однорідними (синтаксично рівноправними) частинами.
А Поглянь у себе: море там вирує, міниться і грає (П. Горлан).
Б Рум’яна осінь хилить віти, горіхи жовкнуть на ліщині (М. Стельмах).
В Махнула осінь в ліси — вони зацвіли пурпуровими, сірими та жовтими фарбами (І. Франко).
Г Глянь на лиман той — втішається око! (Л. Українка).

3.   Яке безсполучникове складне речення виражає послідовність дій, явищ?
А Десь за річкою гув болотяний бугай, в осоках покахкувала час від часу дика качка (Г. Тютюнник).
Б Рівнина мовчала; жодного згуку не було чути (В. Підмогильний).
В Заходило сонце, у вузеньких хутірських вуличках стояла червона курява, в садках варилася на триніжках вечеря (Гр. Тютюнник).
Г Відчинилися двері, до хати купою ринули засипані кам’яним порохом, у замерзлих костюмах та чоботях люди (У. Самчук).

4.   Знайдіть безсполучникове складне речення з неоднорідними частинами.
А Над землею стояло високе небо, в долині річки та над озером плив рідкий туман (ТО. Збанацький).
Б В сріблястих житах весело перегукувались перепели, в небі дзвеніли жайворонки (Ю. Збанацький).
В Замовк жартівливий вітер, причаїлась верба зелена, ущухли голосні пташки (М. Стельмах).
Г Війне вітрець — дзвінка пшениця летить, кидається уплав (М. Стельмах).

5.   Укажіть безсполучникове складне речення зі значенням пояснення.
А Умовк козак, сумуючи: щось руки не грають (Т. Шевченко).
Б Прийшов ранок — збудились дороги (А. Головко).
В Мені відкрилась істина печальна: життя зникає, як ріка Почайна (Л. Костенко).
Г На поле набігла тінь — ділянка темніє (В. Бабляк).

6.   Укажіть безсполучникове складне речення зі значенням умови.
А Приїхали до лісу — зійшло сонце (Г. Тютюнник).
Б Махнула осінь в ліси — вони зацвіли пурпуровими, сірими та жовтими фарбами (/. Франко).
В Будеш сіяти з сумом — вродить печаль (М. Стельмах).
Г Осінь пензлем Левітана доторкнулася садів — жовтим, золотим, багряним лист заграв, затріпотів (О. Ющенко).



УВАГА!
На допомогу при підготовці до ЗНО вам прийде відео  Анни Огойко. Опрацюйте його.
100 ЗАВДАНЬ: ЛЕКСИЧНІ ПОМИЛКИ ДЛЯ ЗНО                     (і ... - YouTubewww.youtube.com › watch


Тема: Складне речення з різними видами зв’язку

І. Записати речення, розставляючи розділові знаки. Виписати номери речень з різними видами зв’язку, вказати  види зв’язку між простими частинами  у складному реченні. Побудувати їх схеми.
1.     Гарячою зеленою барвою горить на сонці ячмінь широко стелиться килим ясно-зеленого вівса далі наче риза рути темніє просо.
2.     Харитя поглядала в той куток де лежав серп і думала свою думу.
3.     Василько вйокнув на коні і вони побігли підтюпцем наближаючись до лісу що чорною стіною стояв перед ними.
4.     Василько їхав лісом коні глибоко поринали в сніг і ледве-ледве переступали з ноги на ногу.
5.     Навкруги вила хуртовина бурхав холодний вітер та крутив снігом а Василькові згадалася тепла ясна батькова хата.
6.     Хо сидить на росяній траві а стара пам’ять його підсовує йому образи де свіжими яскравими фарбами малюються події духу людського.
7.      Василько глянув навкруги здорові дуби стояли в лісі мов страховища і звідусюди простягали до нього цупкі чорні гілки.


ІІ. Виконайте тест за посиланням   https://docs.google.com/forms/d/1x10ZBLAMT-KBAb_taeSA0GVE6wOqkHK4aklDJ75vYoE/edit


ІІІ. Перегляньте відео « Неправильно побудовані речення»  за посиланням  https://youtu.be/FBU8xnGodFk    

   УВАГА!          Нове у правописі




Для 7 -Б класу на 24.03.2020

Група Козлової Н.М. , іншій групі  – за бажанням 

 пропоную заповнити форму за темою «Прислівник» за

 посиланням:



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога